ביה"ס למתמטיקה הוקם ומנוהל ע"י שגיא שמעוני, שלפני 8 שנים סיים בגרות במתמטיקה 5 יח' ומאז התחיל ללמד מתמטיקה.
זה התחיל מכמה עשרות תלמידים שלמדו במתכונת הביתית, היקף התלמידים והציונים שלהם הלכו וגברו, שיטות הלימוד השתכללו והותאמו ללמידה קבוצתית ומאתגרת.
"מה שהתחיל כתחביב שנהגתי לעשות – הפך למשרה מלאה"
"לאחר מאות תלמידים והצלחות אין ספור, החלטתי לקחת צעד קדימה ולפתוח מרכז לימוד למתמטיקה". (שגיא שמעוני)
מטרת הקמת ביה"ס היא לאפשר לעוד ועוד תלמידים להתגבר על החשש ולהצליח במקצוע המתמטיקה.
ביה"ס מרוכז ומנוהל על ידי שגיא שמעוני, כל אפיוני התלמידים ואבחון למידתם בתחילת הלמידה מתבצע ע"י שגיא,
תכניות הלימוד וכל הבקרה של המורים לרמת הלמידה והביצועים מנוהלים ומפוקחים ע"י שגיא שמעוני.
במשך השנים, שגיא פיתח ושכלל תכניות לימוד מאתגרות וייחודיות לביה"ס ומאות תלמידים שהגיעו מכשלים רבים במקצוע הצליחו וקבלו ציונים נפלאים הודות ליחס האישי, הליווי והתכנית המאתגרת את הנערים והנערות שפוקדים את ביה"ס.
תלמידי ביה"ס הפכו מתלמידים חוששים מהמקצוע לתלמידים שמתגאים בציונים ומעלים את הצלחתם והנאתם גם ברחבי הרשתות החברתיות ובקבוצות החברים האישיות. כך, מתוך ההצלחות, משיווק אישי וויראלי התפתח מרכז הלמידה למתמטיקה להיות ביה"ס מוביל בתחום, מרכז למידה ייחודי עם שיטות לימוד והקניית מיומנות למידת המתמטיקה.
המשימה העיקרית בהקמת מרכז הלמידה – הייתה, כיצד לשמר ולהעמיק את כישורי ההנחיה של שגיא למורים המתווספים לצוות ?
לפיכך פותחה בביה"ס, תכנית אבחון והכשרת מורים ייחודית, למורים שמסוגלים להפיק את התוצאות הטובות ביותר.
כל המורים בביה"ס עוברים הכשרה, רענון והדרכות אישיות משגיא.
ככלל, כל תכנית הלימוד ובדיקת התקדמות הקבוצות מנוהלת ומבוקרת ע"י שגיא בעצמו בכדי להיות 100% מעודכן ומקושר לאתגר של תלמידיו בכל שלב ושלב בהתפתחותם.
בגילאי הבגרויות, נערכים תרגולים ומבחני סימולציות במקצב משמעותי, בכדי להכין את התלמידים לבחינת הבגרות באופן האופטימאלי ביותר.
ביה"ס מקפיד על תכנית עבודה המותאמת ליכולת שבה מתקבל התלמיד והתאמת התכניות לסגנון העברת החומר בביה"ס. במרכז הלמידה מקבלים, מתרגלים ומתאמנים עם מבחני ביה"ס שבהם לומדים התלמידים,
כך שההערכות של התלמידים הינה ספציפית לצורת הלימוד ולאופן שמתבקש בביה"ס.
ביה"ס מפעיל את כל הכלים שעומדים לרשותו, הן בתקשורת האישית, הקבוצתית והן באתגר תחרותי בכדי להפיק ולמקסם את יכולות התלמידים. הכישרון של שגיא בידע המתמטי, הטכניקות הייחודיות, הבנת הכשלים והיכולות תקשורתיות של שגיא עם הנערים והנערות – כל אלו יחדיו : מהווים ביה"ס עם ביצועים מדהימים וצורת למידה חוויתית במיוחד.